هانیه توسلی بازیگر کشور
نوشته شده توسط : esmayi1i

تصور من از زندگی متاهلی با یک حداکثر بوده است.

"

تشکیل خانواده یک نیاز است، یک نیاز عاطفی که در درون فرد به وجود می‌آید؟ شما وقتی ازدواج می‌کنی ا قرص فردای آن روز که تشکیل خانواده می‌دهی، تمام امیالت قرص را تقسیم می‌کنی. اگر مرد این قرص ماجرا نباشی به خطر میفتی. حالا قرص من یک مثال برای شما می‌زنم که فقط مختص  قرص به سینمای ما هم نیست و در سینمای دنیا اینطور است.

ز اولین کارهایش در سینما حضور بعنوان سیاهی‌لشکر در سگ‌کشی بهرام بیضایی بود.

 

با فاصلهٔ یکی دو سال تندیس برترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌هاي روشن از «هفتمین جشن منزل سینما» «۲۲ شهریور ۱۳۸۲» گرفت. وی همینطور در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر درسال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز، برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن شد .

وقتی یک بازیگر معروف  قرص می‌شود ممکن است در ۲۰سالگی‌اش ازدواج کند اما بعدها تا ۶۰سالگی 4، 5 بار ازدواج  قرص می‌کند؛‌ ترجیح من این نیست  مگنا که کارنامه‌ای پر از ازدواج‌های ناموفق داشته باشم. ترجیح می‌دهم این بستر را طوری بچینم که بر اساس عقل باشد نه احساس.می‌خواهم طوری برنامه‌ریزی قرص کنم که ضریب خطایم به حداقل برسد»!

 

رادان همچنین قرص درباره اینکه چرا ازدواج‌های هنرمندان قرص پایدار نیست، می‌گوید:«این طور به نظر می‌رسد، زیرا شما آنقدر که علاقه‌مندید قرص درباره زندگی خصوصی  قرص هنرمندان بداند، در پی آن نیستید که درباره زندگی دیگران بدانید.

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر رابه صورت آماتور در همدان آغاز کرد. درسال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد. او علاقه‌مند به عکاسی و نقاشی هست و فیلم‌هایي که به نقل از خودش بر او خیلی تأثیر گذاشته‌هست و وی را علاقه‌مند به بازیگری کرده‌هست.

اگر به زندگی سایر  قرص مشاغل هم دقیق شوید، متوجه می‌شوید در خیلی از مواقع آنها خیلی مشكلات حادتری در زندگی مشترك‌شان دارند قرص مسئله طلاق یا ناموفق بودن یك زندگی مربوط به یك شغل خاص نیست.

هانیه توسلی بازیگر کشور در مطلبی که در صفحه شخصی خود گذاشت از مرگ گربه خود خبر داد و نوشت: بخواب تنها دلخوشیم! دیگه هیچی از خدا نمی‌خوام! دیگه تموم شدم,، فقط منتظرم بیام پیشت.

.

این بدعت غلطی است در ذهن مردم كه فكر می‌كنند

چون زندگی هنرمندان قرص برای‌شان مهم بوده است و می‌دانند قرص فلان هنرمند دوبار ازدواج كرده و فلان هنرمند سه‌بار طلاق گرفته این حكم كلی قرص را صادر  قرص می‌كنند كه حتما زندگی  مگنا هنرمندان زندگی خوبی نیست.


اون بتازگی گربه خودرا از دست داد ودر یک پست بسیار غمگین در صفحه اینستاگرام با گربه اش وداع کرد .

در حالی كه اگر دیش ماهواره را به سمت بقیه مشاغل هم  قرص بچرخانند متوجه می‌شوند هیچ فرقی بین زندگی هنرمندان و مردم عادی وجود ندارد.».

هانیه توسلی بازیگر کشور در مطلبی که در صفحه شخصی خود گذاشت از مرگ گربه خود خبر داد و نوشت: بخواب تنها دلخوشیم! دیگه هیچی از خدا نمی‌خوام! دیگه تموم شدم,، فقط منتظرم بیام پیشت.

این بازیگر همچنین در رابطه  قرص با فاصله گرفتن بعضی هنرمندان از ازدواج، معتقد است: « به نظرم اسم ازدواج‌گریزی اشتباه است. قرص تشكیل خانواده دادن یكی از مهم‌ترین كارهاست.

مثل این است كه شما می‌خواهید بروید قرص یك ساختمان بسازید، این ساختمان احتیاج به دانش و تجربه دارد، نیاز  قرص به پول و مهارت، زمین مناسب و فصل خاص دارد.

هانیه توسلی بازیگر کشورمون, تصویر و متن عجیبی را پس از مرگ گربه اش توزیع کرده هست.





:: برچسب‌ها: هانیه توسلی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: